A fi mamica- pagini de jurnal

Domnu’ a facut posibil (dupa aproape 3 ani de incercari nereusite) sa raman insarcinata! Sa te avem! Doamne-ti multumesc! Esti un bebe foarte special, creat in vitro si poate si mai special pentru ca ai avut varsta de 5 zile timp de aproape 8 luni: ai stat cuminte inghetat in timp, asteptand un moment propice sa te prinzi de pantecele meu si sa ne marchezi viata pe veci, sa marchezi destinele noastre (mami si tati) pentru totdeauna!
P.S. in ziua cand te-ai nascut aveai deja 8 luni si ceva de existenta(cat ai stat in pantecele meu) plus aproape alte 8 luni (cat ai stat inghetat in faza de embrion de 5 zile) , deci se poate spune ca la nastere aveai vreo 16 luni deja, un an si 4 luni …interesant, complicat, nu?

12 Mai
Mami, adica eu, am fost azi cu Marius, cu tati tau, la doctor la primul ultrasound!!! Am primit vesti foarte bune! Am in burtica un singur bebe, adica tu: puiutz mic si drag!!!!!!!! Si am fost emotionati de numa ca am auzit cum iti bate inimioara: tic tic tic, in ritm foarte rapid, ritmul vietii tale de fiinta mica si noua, grabita sa creasca, sa se nasca si sa traiasca viata din plin!!! Esti un sufletel de 1/3 cm si deja ai o inimioara ce ti bate! Este uimitor!!!!
Doamne ajuta pe mai departe!!! MULTUMESC CERULUI!!!!

Pentru amandoi faptul ca ti am auzit inimioara batand a fost un moment fffff special, unic, momentu in care am realizat cu adevarat ca existi, ca o viata noua am creat!!! Un omuletz este inauntru meu, o fiinta vie si o cerut si o primit dreptul la viata!!! Fara cuvinte….

Mi-am anulat sedintele e epilare definitiva pentru ca atunci cand esti insarcinata nu este recomandat sa faci.