Chic

Mi se pare ca odata, candva, am trait in “regatu’ chicului” sau in preajma lui si acuma am devenit prea fada, lumea mea e prea sincronizata cu lumea majoritatii … MI-ar placea sa gasesc un joc de copii mici, un joc de imbracat mirese sa ma ajute sa ma imaginez :)

E fain sa fii diferit, e misto sa fii a 10 cea sau a o mieanouasutesaispea culoare a curcubeului … asa cum plansele de colorat pt copii (niste jocuri faine rau pentru ce mici)te asteapta cu mii de culori.

Fusta lunga facuta din rochie, fusta purtata cu susul in jos sau adidasi carora le-am sters numele, chefuri tematice ca cel cu hipioti, filme  neholiudiene enjoite de mai mult de 2 persoane, activitati aiurite si spontane, cules de maci inainte de furtuna …

Ma imbracam chic, simteam chic, miroseam persoane chic in jur … era interesant … Persoanele chic sunt misto, am zis!

Mai sunt multe categorii de persoane misto, faine faine faine si dragi mie, dar ce sa-i faci daca azi mi-e pofta de chic?

Fa-ti un sandwich cu nisip si-ti trece, nu? :) si incearca sa te joci cat mai mult, ca prin joc invatam.