Miroase a toamna deja

Picioarele mi-s reci, intotdeauna. Dar acuma simt ca mi-s reci a toamna … Miroase a rece, a aer care te doare cand il respiri. Si miroase cumva foarte curat, a haine prea bine spalate :) Miroase a toamna.

Fa-ti bagajul, Mos Craciun si vino pentru ca dupa toamna imediat vine si iarna, aproape pe nesimtite! Miliarde de suflete de copil te asteapta.  Te astept si eu cu ceai si prajiturele si promit ca voi fi cuminte pana vei veni … daca tot n-am fost tot anul :)

Nu vreau sa mi aduci decat lucruri mici sau foarte mari, imposibil de carat in sacu’ tau. Ce lucruri mici mi-as dori? Spumant de baie de care am avut cu cativa ani in urma si nu mai stiu cum ii zice Avea miros marin si spuma nu disparea speriata cand se intalnea cu clabucii de sapun. Si ceaiuri de fructe de padure as vrea, pungulite elegante cum am vazut acum cativa la o prietena de a mea, foarte bun ceai si foarte delicate pungulite. Si o carte buna, scrisa numai pentru mine :) Ziceam si de lucruri mari. Pai Mos Craciun, alea le las pe seama lu’ Doamne Doamne. Oi fi tu minunat si inca vreau sa cred in tine, dar esti si tu batran si nu vreau sa te impovarez prea tare. Mai sunt si alti copilasi in afara de mine …

Miroase a toamna. Soba asteapta pasiunea focului si eu astept caldura sarbatorilor.